Home | Looking for something? Sign In | New here?

2010年8月3日 星期二

有一日,小明去睇佢阿媽打麻雀,點知佢阿媽就輸咗好多,就話:"咁叼閪噶!輸咗咁多!!" 小明就問:"阿媽,阿媽!咩野系叼閪啊?" 咁小明阿媽就5想小明學壞,就話:"叼閪咪即系打麻雀咯."

/ On : 晚上11:58/ I Love Gags
第二日,小明見到佢家姐喺陽台玩琴,
點知佢家姐就大大聲聲咁講:"咁閪煩噶!5學喇!!"
小明走去問"家姐,乜野系閪啊?"
佢家姐話:"閪咪系琴咯!"
過咗一陣佢老豆開車番嚟就喺樓下大聲嗌:"小明落嚟幫手睇住部車!個車胎爆咗啊!我拿去整!好7煩啊!"
更多笑話請到I Love Gags 我愛笑話 http://ilovegags.blogspot.com
小明落到去就問:"老豆,咩系7啊??"
佢老豆就講:"7咪系車胎咯!咪問咁多啦!"
一陣又過去喇!小明嘅阿公嚟到就問小明:"小明啊,你阿媽去咗邊啊?"
小明就話:"佢去咗同人叼閪啊!"
佢阿公話:"乜你丫媽咁賤噶!咁你家姐呢?"
更多笑話請到I Love Gags 我愛笑話 http://ilovegags.blogspot.com
小明又話:"家姐喺陽台玩閪啊!"
阿公又問:"咁你老豆呢?冇話我聽去叫雞啊!!"
小明笑住講:"老豆條7爆咗,拿咗去整啊!!

Blog Archieve

熱門短片