Home | Looking for something? Sign In | New here?

2010年8月4日 星期三

兩個獵人大力同埋排哥喺森林打獵,中途大力暈咗 排骨就拎部手機去黎打咗999。 我個Friend死咗 我宜家應該點算阿? 差佬話:放鬆啲,我可以幫到你。但係你首先必須確定你個Friend真係死咗。 一陣沉默後……個差佬響電話聽一下槍聲。 排骨就重新拎起電話講:得拉,肯定死晒啦,咁跟住點呢?

/ On : 凌晨12:34/ I Love Gags
兩個獵人大力同埋排哥喺森林打獵,中途大力暈咗
排骨就拎部手機去黎打咗999。
我個Friend死咗
我宜家應該點算阿?
差佬話:放鬆啲,我可以幫到你。但係你首先必須確定你個
Friend真係死咗。
一陣沉默後……個差佬響電話聽一下槍聲。
排骨就重新拎起電話講:得拉,肯定死晒啦,咁跟住點呢?

Blog Archieve

熱門短片