Home | Looking for something? Sign In | New here?

2010年8月3日 星期二

結婚登記處一對戀人來登記。 管理人員問女方:「你叫乜野名啊?" 女的說:"我黎潔芬。" 管理員說:「我知你嚟結婚,不過衣家系問你叫做乜野名。」 女的說:「我系黎潔芬啊!」 管理員說:「真系癡線噶,唉!懶得同你曬氣。男方呢,你叫做乜野名啊?」 男方說:「我吳錦廣啊。」

/ On : 清晨6:45/ I Love Gags
結婚登記處一對戀人來登記。
管理人員問女方:「你叫乜野名啊?"
女的說:"我黎潔芬。"
管理員說:「我知你嚟結婚,不過衣家系問你叫做乜野名。」
女的說:「我系黎潔芬啊!」
管理員說:「真系癡線噶,唉!懶得同你曬氣。男方呢,你叫做乜野名啊?」
男方說:「我吳錦廣啊。」更多笑話請到I Love Gags 我愛笑話 http://ilovegags.blogspot.com
管理員說:「點解唔敢講洞?呢度又冇第二個人,自己個名都唔敢講,講啦!你乜野名啊?」
男方說:「我都話吳錦廣咯。」更多笑話請到I Love Gags 我愛笑話 http://ilovegags.blogspot.com

Blog Archieve

熱門短片