Home | Looking for something? Sign In | New here?

2010年8月3日 星期二

學生問教授一個人生哲理的問題︰「教授我想問,生氣、憤怒、嬲到震同埋哭笑不得,有乜野唔同?」 教授說︰「我做個實驗俾你睇,你就容易明嫁勒。」 於是他揭開電話簿,隨便搵左一個叫PK仔既電話號碼,就打電話過去,電話接通,教授按擴音鍵讓學生聽清楚……

/ On : 清晨6:49/ I Love Gags
學生問教授一個人生哲理的問題︰「教授我想問,生氣、憤怒、嬲到震同埋哭笑不得,有乜野唔同?」
教授說︰「我做個實驗俾你睇,你就容易明嫁勒。」
於是他揭開電話簿,隨便搵左一個叫PK仔既電話號碼,就打電話過去,電話接通,教授按擴音鍵讓學生聽清楚……
教授︰「請問梁朝偉系度嘛?」
PK仔︰「你打錯喇!」更多笑話請到I Love Gags 我愛笑話 http://ilovegags.blogspot.com

教授︰「唔好扮野啦!梁朝偉系度嘛?」
PK仔︰「都話你打錯咯!」說著就把電話掛了。
之後,教授即刻又打電話過去……
教授︰「請問梁朝偉系度嘛?」
PK仔︰「邊個呀!你打錯喇。」
教授︰「請問梁朝偉系度嘛?」
PK仔︰「你老母,癡線嫁。」又把電話掛了。
教授告訴學生︰「呢D就系生氣喇!跟住,俾你睇下乜野叫憤怒啦!」
教授又撥一通電話過去……
教授︰「請問梁朝偉系度嘛?」更多笑話請到I Love Gags 我愛笑話 http://ilovegags.blogspot.com

PK仔︰「你系咪五行欠打?要搵梁朝偉打去中國星啦!你老母丫,你有種就打黎俾我睇下……」。說完就更用力的甩上電話。
教授告訴學生︰「呢D就系憤怒。跟住,俾你睇下乜野叫嬲到震!」
接著,教授又撥左一通電話,呢次隔了一段時間才有人接,電話一接通……
PK仔︰「頂你個肺!b你老母……」正當巨破口大罵的同時……
教授︰「請問,你系咪PK仔?」
PK仔︰「喔!真系對唔住,因為頭先有人惡作劇,我唔系特登要鬧你……」
教授︰「唔緊要,請問梁朝偉系度嘛?」
PK仔︰「哇!你個僕……」這次沒等PK仔鬧完,教授就把電話掛了。
教授告訴學生︰「呢D就系嬲到震,你明未?」
學生答︰「我完全明白曬喇!」
更多笑話請到I Love Gags 我愛笑話 http://ilovegags.blogspot.com

學生點點頭︰「不過……乜野系哭笑不得呢?」
教授笑了笑,又打左同一個號碼,對方快速接起電話……
PK仔︰「喂!!!你個傻仔系咪想玩野呀?」
教授︰「我系梁朝偉,請問頭先有冇電話搵我……」

Blog Archieve

熱門短片